طنین عشق

خبری

طنین عشق

خبری

تاثیرات عصاره قارچ گانودرما بر غلظت خون


قهوه گانودرما برای غلظت خون و فشار خون
مقالات ژانویه 4, 2020 @ 10:54 ق.ظ

عصاره قارچ گانودرما از مکمل های غذایی و مفید جهت عدم غلظت خون می باشد. با مصرف عصاره قارچ گانودرما می شود فشار خون را به خوبی کنترل کرد.

گانودرما برای غلظت خون

قارچ گانودرما از جمله محصولات مناسب برای درمان بیماری های قلبی و عروقی محسوب می شود. یکی از بیماری های شایع در بین گروه های سنی مختلف غلظت خون و بیماری قلبی عروقی می باشد. ترکیبات موجود در عصاره قارچ گانودرما با جلوگیری از غلظت خون مانع تنگ شدن رگ های خونی شده و احتمال بروز مشکلات قلبی عروقی را کاهش می دهد. همچنین مصرف منظم عصاره قارچ گانودرما به کنترل فشار خون کمک کرده و از بروز بیماری فشار خون جلوگیری می کند.
قارچ گانودرما تاثیرات درمانی آن

امروزه بهره گیری از مواد طبیعی جهت حفظ سلامتی بدن و درمان بیماری ها به نحو چشمگیری در حال افزایش می باشد. از جمله مواد طبیعی و مفید برای بدن قارچ گانودرما است که ترکیبی از مواد مغذی و ضروری بدن را تشکیل می دهد. از این رو از عصاره این قارچ طبیعی در تولید محصولات مختلف خوراکی از جمله قهوه گانودرما استفاده می شود. از تاثیرات مثبت قارچ گانودرما می توان به کاهش غلظت خون، کنترل فشار خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی اشاره کرد.

تصویر 1
تاثیرات عصاره قارچ گانودرما بر غلظت خون

بسیاری از مشکلات جسمی بر اثر غلظت خون و تنگ شدن رگ های خونی ایجاد می شود. بر اثر تجمع پلاکت ها سبب لخته شدن خون در رگ شده و احتمال بروز سکته قلبی و مغزی را افزایش می دهد. عصاره مفید قارچ گانودرما با داشتن مواد مقابله کننده با انعقاد خون به جریان سالم خون در رگ کمک می کند و مانع لخته شدن خون در رگ می شود. استفاده از مواد حاوی عصاره گانودرما به بهبود جریان خون در رگ کمک کرده و سطح کلسترول خون را پایین می آورد. با توجه به ارتباط عصاره گانودرما و غلظت خون مصرف آن در کنار دارو های ضد انعقاد خون توسط پزشکان متخصص توصیه می شود.

تصویر 2
گانودرما و تاثیر آن بر روی فشار خون

از دیگر بیماری هایی که گروه های سنی مختلف مخصوصا افراد مسن را درگیر کرده فشار خون می باشد. فشار خون اگر تحت کنترل و مراقبت قرار نگیرد سبب تصلب شرایین و بروز بیماری های قلبی عروقی می شود. برای کنترل فشار خون راهکار های مختلفی مانند استفاده از داروهای صنعتی وجود دارد. با این حال بسیاری از متخصصین کنترل توسط مکمل های خوراکی را پیشنهاد می کنند. از جمله مکمل های خوراکی مناسب برای کنترل فشار خون قارچ گانودرما می باشد.عصاره قارچ گانودرما حاوی ترکیباتی است که فشار خون را به نحو محسوس کاهش می دهد. با مصرف منظم قارچ گانودرما فشار خون کنترل شده و بالطبع از بروز مشکلات قلبی عروقی جلوگیری می شود. با توجه به تاثیرات مثبت عصاره گانودرما بر روی جریان خون این عصاره در قالب محصولات مختلف در بازار به فروش می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.